18 Ekim 2014 Cumartesi

EBRU GÜNDEŞ - AŞKIN HUZURUNDA ŞARKI SÖZÜ

ebru gündeş araftayım
EBRU GÜNDEŞ-AŞKIN HUZURUNDA ŞARKISI

Ne kadar kaçsam da
Elim vicdanımda
İnkar etmek nereye kadar
Aşkın huzurunda

Seviyorum diyemedim, ben yaktım kendimi
Tutulsun bu dillerim, bir durdursun beni

Öyle bir gitti ki, tozu dumana kattı
Az kalsın ölüyordum aşkından
Canım yandı, ah canım yandı
http://enyenisarkisozleriniz.blogspot.com
Gel unuttum de şimdi
Gel de yollara düşme
Her şarkı da bizi mi anlatır
Be kardeşim... gel de içme...


EBRU GÜNDEŞ 2014 ARAFTAYIM ALBÜMÜ ŞARKILARI
    aşkın huzurunda ebru gündeş şarkısı, ebru gündeş gel unuttum de şimdi sözleri, 2014 ebru gündeş yeni albümü, ebru gündeş araftayım albümü şarkıları, ne kadar kaçsamda elim vicdanimda şarkısı ebru gündeş, 2014 ebru gündeş aşkın huzurunda şarkı sözleri

    EBRU GÜNDEŞ - AŞKIN HUZURUNDA ŞARKI SÖZÜ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: DamaT

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Categories

    Popular Posts