6 Kasım 2014 Perşembe

SEMRA SAN YUSUF GÜNEY - KENDİNE İYİ BAK ŞARKI SÖZÜ

SEMRA SAN YUSUF GÜNEY - KENDİNE İYİ BAK ŞARKISI

Kanmazdım, inanmazdım adaleti yok aşkın
Söz verdim ikimize seninin canın sağ olsun
Değerini bilmezken neden böyle yanmışım sana
Kopardın aşkımı, kader kesti biletini ayrıldım
Gözü doysun neyin garantisi varki

Kendine iyi bak diyecek kadar uzun 
Yaşamaz bu yüreğim sensizim üşüyorum
Gitti gidiyor gönlümün yarısı
Hala bu şehir de ben nasıl yaşıyorum

Kendine iyi bak diyecek kadar uzun 
Yaşamaz bu yüreğim sensizim üşüyorum
Gitti gidiyor gönlümün yarısı
Hala bu şehir de ben nasıl yaşıyorum

kendine iyi bak şarkısı, semra san yusuf güney şarkısı kendine iyi bak, semra san yusuf güney kendine iyi bak şarkı sözleri, kendine iyi bak şarkısı semra san yusuf güney

SEMRA SAN YUSUF GÜNEY - KENDİNE İYİ BAK ŞARKI SÖZÜ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: DamaT

0 yorum:

Yorum Gönder

Categories

Popular Posts